Úvod > Služby > CRM systém

Pomoc pri výbere riešenia: Online formulár

CRM systém SOFTIP

Poznať svojich zákazníkov už dnes nestačí. Potrebujeme vedieť, aké sú ich štandardné požiadavky a kedy ich musíme splniť. Vedieť modelovať ich preferencie, upozorniť na potenciálne riziká, aj nové príležitosti. A zároveň prepojiť tieto údaje s fakturáciou, riadením objednávok, či projektov.
Moderné CRM tak nie je už len evidenciou zákazníkov, ale komplexným nástrojom manažmentu.



Riadenie vzťahov so zákazníkmi pre veľkých, aj malých...

Dlho zakorenený názor, že CRM systém riešenie je vhodný len pre veľké podniky so stovkami odberateľov, už neplatí. Dnes si čoraz intenzívnejšie kontakty, tlak na čo najrýchlejšie plnenie objednávok, ich časté prispôsobovanie individuálnym potrebám a čoraz zriedkavejšia štandardizácia kontraktov, vyžadujú maximalizovať efektivitu a minimalizovať riziká nesplnenia požiadaviek zákazníkov. SOFTIP ponúka hneď niekoľko nástrojov, ktoré im to umožňujú. Bokom pritom nezostávajú ani potreby samospráv, zdravotníckych zariadení, školstva atď.
A to všetko aj s plným využitím moderných foriem on-line a mobilnej komunikácie.



Customer Relationship Management v ERP riešeniach

Riadenie vzťahov so zákazníkmi sa stalo už štandardnou súčasťou moderných ERP riešení.
Spoločnosti, ktoré implementovali SAP Business One, využívajú z oblasti CRM najmä funkčnosť riadenia obchodného prípadu. CRM v rámci vlastného komplexného ERP riešenia SOFTIP PROFIT PLUS v prostredí Silverlight sa sústreďuje najmä na riadenie obchodného a zmluvného vzťahu.



Microsoft Dynamics CRM

SOFTIP však ponúka existujúcim a potenciálnym zákazníkom aj riešenie založené na produkte Microsoft Dynamics CRM. Jeho výhodou je, že v centre evidencií nemusia byť len zákazníci, ale napr. projekty, riadenie zákaziek, ponúk, objednávok a pod. SOFTIP zrealizoval jednu z najrozsiahlejších implementácií tohto riešenia na podporu riadenia vzťahov so zákazníkmi s prístupom pre viac ako 150 používateľov pracujúcich dislokovane na 8 pracoviskách na Slovensku.





Podmienky úspešnej implementácie CRM

Aby bola implementácia CRM riešenia skutočne úspešná, je nevyhnutné obrátiť sa na kvalifikovaných a skúsených konzultantov dodávateľa. Úspešné zavedenie a následne praktické využívanie CRM riešenia však predpokladá ešte viac ako pri iných softvérových produktoch aj aktívnu podporu implementácie zo strany vrcholového manažmentu. Väčšinou to súvisí s ochotou optimalizovať existujúce procesy a uplatniť tzv. Best practises. pre úspešný chod spoločností.



Chcete získať viac informácií?

Zavolajte nám na telefónne číslo +421 48 43 40 111 alebo nám napíšte prostredníctvom kontaktného formulára a ochotne Vám poradíme ako využiť výhody riadenia vzťahov so zákazníkmi vo Vašej firme.


 


Call centrum: +421 48 4358 600

Potrebujete odbornú radu k našim aplikáciám?

Servisná linka: +421 48 4358 700 smesluzby@softip.sk

Chcete si objednať služby našich konzultantov?
Centrum podpory zákazníkov Kalendár školení
Prihláste sa do newslettra: