CRM systém SOFTIP
Poznať svojich zákazníkov už dnes nestačí. Potrebujeme vedieť, aké sú ich štandardné požiadavky a kedy ich musíme splniť. Vedieť modelovať ich preferencie, upozorniť na potenciálne riziká, aj nové príležitosti. A zároveň prepojiť tieto údaje s fakturáciou, riadením objednávok, či projektov.
Moderné CRM tak nie je už len evidenciou zákazníkov, ale komplexným nástrojom manažmentu.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
pre veľkých, aj malých...
Dlho zakorenený názor, že CRM systém riešenie je vhodný len pre
veľké podniky so stovkami odberateľov, už neplatí. Dnes si čoraz
intenzívnejšie kontakty, tlak na čo najrýchlejšie plnenie
objednávok, ich časté prispôsobovanie individuálnym potrebám a
čoraz zriedkavejšia štandardizácia kontraktov, vyžadujú
maximalizovať efektivitu a minimalizovať riziká nesplnenia
požiadaviek zákazníkov. SOFTIP ponúka hneď niekoľko nástrojov,
ktoré im to umožňujú. Bokom pritom nezostávajú ani potreby
samospráv, zdravotníckych zariadení, školstva atď.
A to všetko aj s plným využitím moderných foriem on-line a mobilnej
komunikácie.
Customer Relationship Management
v ERP riešeniach
Riadenie vzťahov so zákazníkmi sa stalo už štandardnou súčasťou
moderných ERP riešení.
Spoločnosti, ktoré implementovali
SAP Business One, využívajú z oblasti CRM najmä
funkčnosť riadenia obchodného prípadu. CRM v rámci vlastného
komplexného ERP riešenia
SOFTIP PROFIT PLUS v prostredí Silverlight sa
sústreďuje najmä na riadenie obchodného a zmluvného vzťahu.
Microsoft Dynamics
CRM
SOFTIP však ponúka existujúcim a potenciálnym zákazníkom aj
riešenie založené na produkte Microsoft
Dynamics CRM. Jeho výhodou je, že v centre evidencií
nemusia byť len zákazníci, ale napr. projekty, riadenie zákaziek,
ponúk, objednávok a pod. SOFTIP zrealizoval jednu z
najrozsiahlejších implementácií tohto riešenia na podporu riadenia
vzťahov so zákazníkmi s prístupom pre viac ako 150 používateľov
pracujúcich dislokovane na 8 pracoviskách na Slovensku.
Podmienky úspešnej implementácie
CRM
Aby bola implementácia CRM riešenia skutočne úspešná, je nevyhnutné
obrátiť sa na kvalifikovaných a skúsených konzultantov dodávateľa.
Úspešné zavedenie a následne praktické využívanie CRM riešenia však
predpokladá ešte viac ako pri iných softvérových produktoch aj
aktívnu podporu implementácie zo strany vrcholového manažmentu.
Väčšinou to súvisí s ochotou optimalizovať existujúce procesy a
uplatniť tzv. Best practises. pre úspešný chod spoločností.
Chcete získať viac
informácií?