SOFTIP GARANT

Skupina produktov SOFTIP GARANT je určená pre podporu prevádzky a riadenia penzijných fondov, doplnkových dôchodkových a dôchodkových správcovských spoločností (II. a III. pilier systému dôchodkového zabezpečenia).





Dve z ôsmich penzijných spoločností v ČR spravujú svoje účty prostredníctvom IS SOFTIP GARANT!


Do skupiny SOFTIP GARANT patria produkty:




SOFTIP GARANT


Informačný systém SOFTIP GARANT poskytuje riešenie pre back-office penzijnej spoločnosti, ktoré podporuje všetky prevádzkové procesy a umožňuje dosiahnuť nízke prevádzkové náklady. Zabezpečuje komplexné evidencie a spracovanie zmlúv a dodatkov, príjem príspevkov a vedenie osobných účtov, posúdenie, výpočet a výplatu nárokov, výpočet a výplatu provízií, účtovné evidencie, agendu štátneho príspevku a ďalšie funkcie.

Podporované okruhy procesov činnosti fondu:



ZMLUVY a DOKUMENTY
  • evidencia poistencov
  • evidencia zmlúv a zmien
  • informácie o poistencoch
  • spracovanie dokumentov
OBCHOD a PROVÍZIE
  • evidencie partnerov
  • evidencie dealerov a obchodných sietí
  • výpočet provízií
  • výplata provízií a reporting


PRÍSPEVKY
  • evidencia osobných účtov
  • príjem a identifikácia príspevkov, individuálne aj hromadné úhrady
  • výpočet výnosov
KOREŠPONDENCIA & ZOSTAVY
  • generovanie korešpondencie, e-mailov a reportov
  • evidencia odoslanej korešpondencie
  • podpora hromadných tlačí


PENZIE a DÁVKY
  • spracovanie žiadostí o dávku
  • výpočet a výplata dávok
  • zdaňovanie
  • prestupy a prevody medzi fondmi
  • exekúcie
ROZHRANIA
  • externé účtovné systémy (SAP, Oracle Financial, ...)
  • DMS a OCR Systémy
  • homebanking systémy rôznych bánk
  • rôzne informačné portály
  • externé dátové sklady


FINANCIE
  • účtovanie finančných transakcií
  • podklady pre inventarizáciu a audit
  • platobný styk s depozitárom
  • výpočet a evidencia poplatkov za správu
  • výpočet a evidencia hodnoty majetku fondu
ADMINISTRÁCIA
  • Nástroje na správu užívateľov a prístupových práv a rolí
  • Nastavenie registrov a číselníkov


DOHĽAD
  • podklady a výkazy pre orgány štátneho dohľadu
  • podklady a výkazy pre depozitára
  • spracovanie a správa štátneho príspevku
KONTROLA a RIADENIE
  • informácie o priebehu a výsledkoch operácií
  • Plánovanie a monitorovanie procesov
  • Reporting
  • Kontroly konzistencie






webGARANT

webGARANT je nadstavba nad základným OLTP systémom, ktorá prostredníctvom webového rozhrania realizuje podporu styku s klientom v pobočkovej sieti (internej, alebo externej), priamu informačnú podporu klientov prostredníctvom siete Internet a podporu obchodných aktivít (komplexná podpora predaja).


PODPORA PREDAJA
  • Evidencia a hierarchia sprostredkovateľov a zamestnávateľov
  • Nastavenie a výpočet provízií
  • Prehľady a zostavy (produkcia, hierarchia, ...)
  • Obchodný prípad
  • Podpora komunikácie a platobného styku zamestnávateľa s fondom – rozpisy hromadných platieb (generovanie, upload, kontrola)
ZMLUVA A ÚČET POISTENCA
  • Poskytovanie informácií o zmluve poistenca
  • Individuálny účet poistenca
  • Zadávanie nových zmlúv a zmien zmluvy
  • Predbežný výpočet penzie/dávky (kalkulačka)

 


KOMPLEXNÉ VYBAVENIE KLIENTA
  • Poskytovanie informácií o zmluve poistenca
  • Zadávanie zmien zmluvy
  • Výpis z účtu (aktuálny/pracovný)
UŽÍVATELIA a PRÍSTUPOVÉ PRÁVA
  • Evidencia užívateľov, rolí a skupín
  • Prístupové práva



Aplikácia WebGarant je určená pre tieto skupiny užívateľov, klientov a partnerov fondu:

  • Účastníci (poistenci) – prístup k údajom svojej zmluvy, individuálny účet poistenca, možnosť zadávania zmien
  • Sprostredkovatelia – prístup k svojim osobným údajom, zadávanie produkcie, prehľady, zostavy
  • Zamestnávatelia – prístup k svojim osobným údajom, spracovanie rozpisov hromadných platieb
  • Zamestnanci fondu pobočkovej siete – komplexné zabezpečenie styku s klientom, zmeny zmluvy, poskytovanie informácií, prístup k zmluve poistenca na základe identifikácie poistenca
  • Administrátor – správa systému, nastavenie užívateľov a prístupových práv



MIS GARANT

MIS GARANT je dátový sklad pre poskytovanie manažérskych informácií pre podporu riadenia a rozhodovania fondu a spravovanie jeho portfólia (OLAP systém).




Architektúra


IS SOFTIP GARANT je navrhnutý v trojúrovňovej architektúre s použitím technológie JavaEE6, používa databázu Oracle V11g, aplikačný server JBOSS.

Architektúra a technologická platforma




Naši zákazníci


Zamestnanci spoločnosti SOFTIP majú mnohoročné skúsenosti s implementáciou, podporou a ďalším rozvojom IS SOFTIP GARANT vo viacerých penzijných spoločnostiach. Aktuálne sú týmto produktom spravované účty v dvoch z nich, patriacich medzi najväčšie v Českej republike.





KB Penzijní společnost, a.s. vznikla transformáciou Penzijního fondu Komerční banky (PF KB). Podľa počtu účastníkov je KB Penzijní společnost jednou z najväčších penzijných spoločností na českom trhu. Jediným akcionárom KB Penzijnej spoločnosti je Komerční banka, a. s.


Conseq penzijní společnosti, a.s. bola založená v roku 2012. Jej 100% vlastníkom je spoločnosť Conseq Investment Management, a.s., ktorá je s viac ako 100 tisíc klientmi najväčším nezávislým investičným manažérom v ČR.




Chcete získať viac informácií?

Zavolajte nám na telefónne číslo +421 48 43 40 111 alebo nám napíšte prostredníctvom kontaktného formulára a ochotne Vám poradíme ako využiť výhody riešenia na báze SOFTIP GARANT vo Vašej spoločnosti.



 

 


Call centrum: +421 48 4358 600

Potrebujete odbornú radu k našim aplikáciám?

Servisná linka: +421 48 4358 700 smesluzby@softip.sk

Chcete si objednať služby našich konzultantov?
Centrum podpory zákazníkov Kalendár školení
Prihláste sa do newslettra: