SOFTIP ďalej rozširuje svoje kompetencie Microsoft

Bratislava 1.7.2016 – SOFTIP získal už šiestu kompetenciu v rámci partnerského programu spoločnosti Microsoft. K doterajším dvom Gold a trom Silver statusom sa najnovšie môže pýšiť aj certifikátom Microsoft Silver Customer Relationship Management Partner. Ten potvrdzuje odborné vedomosti, schopnosti a bohaté skúsenosti pri nasadzovaní riešení na platforme Microsoft Dynamics CRM.




„Tento rok je pre SOFTIP skutočne výnimočný. Nielen, že oslavujeme 25. výročie vzniku spoločnosti, ale v priebehu niekoľkých mesiacov je to už druhé ocenenie v podobe udelenia certifikátu od globálneho trhového lídra. Rovnako ako v prípade januárového Microsoft Silver Cloud Platform Partner je aj najnovšia kompetencia Microsoft pre nás obrovským záväzkom ďalej posúvať kvalitu a rozsah našich služieb a produktov,“
povedal Ján Schwarz, technický riaditeľ SOFTIPu. Spoločnosť okrem statusu Silver partnera získala aj priamy prístup k súboru výhod, technologických noviniek, k exkluzívnym školeniam a technickej podpore spoločnosti Microsoft v oblasti nasadzovania riešení na platforme Microsoft.

SOFTIP je členom partnerského programu Microsoft od roku 2005. Program je založený na úzkej partnerskej spolupráci a spoločnosti, ktoré do neho patria, sa musia do každej kompetencie kvalifikovať. V prípade Microsoft Silver Customer Relationship Management Partner bolo nevyhnutné doložiť pozitívne zákaznícke referencie za posledných 12 mesiacov potvrdzujúce najvyššiu kvalitu služieb, dosiahnuť stanovený počet implementácií a úspešne absolvovať certifikačné skúšky potvrdzujúce odborné vedomosti pri nasadzovaní riešení a najnovších technológií na platforme Microsoft.  





Microsoft Dynamics CRM je moderné riešenie pre centrálnu správu zákazníkov a efektívne riadenie obchodného procesu – od prvotného kontaktu s potenciálnym zákazníkom, cez evidenciu realizovaných obchodných aktivít, vedenie zmluvnej agendy, riadenie marketingových aktivít, až po následnú servisnú podporu. Prednosťou riešenia je možnosť prispôsobenia na špecifické evidencie ľubovoľného typu, napr. o občanoch, zamestnancoch, vozidlách, projektoch, realitách, ponukách, objednávkach.


 

Aktuality

Call centrum: +421 48 4358 600

Potrebujete odbornú radu k našim aplikáciám?

Servisná linka: +421 48 4358 700 smesluzby@softip.sk

Chcete si objednať služby našich konzultantov?
Centrum podpory zákazníkov Kalendár školení
Prihláste sa do newslettra: